Дана 23.03.2011-године уз присуство председника секретаријата за локалну самоуправу и међуопштинску сарадњу АП Војводине пуштен је у рад „Call центар“ општине Бечеј. Пројекат „Call центар“ Бечеј реализован је из средстава Покрајинског секретаријатата за локалну самоуправу и међуопштинску сарадњу и Општине Бечеј.
„Call центар“ је систем који омогућује да се у року од 72 часа решавају проблеми грађана. Такође је омогућена ефикасна контрола јавних предузећа.
„Call центар“ подразумева синхронизацију рада свих јавних предузећа и општине, чиме се доприноси решавању проблема на нов и функционалан начин. Путем овог система се ефикасније решавају комунални проблеми грађана.
Овај систем подразумева централизовани пријем захтева грађана преко call центра, смс центра, интернета, који се након пријема класификују и прослеђују надлежним службама.
Решавање проблема грађана са пребивалиштем у насељеним местима територије општине Бечеј којима иначе општина, са својим службама, органима и јавним предузећима располаже и из домена су комуналне делатности локалне самоуправе.