Call centar

Dana 23.03.2011-godine uz prisustvo predsednika sekretarijata za lokalnu samoupravu i međuopštinsku saradnju AP Vojvodine pušten je u rad „Call centar“ opštine Bečej. Projekat „Call centar“ Bečej realizovan je iz sredstava Pokrajinskog sekretarijatata za lokalnu samoupravu i međuopštinsku saradnju i Opštine Bečej.

„Call centar“ je sistem koji omogućuje da se u roku od 72 časa rešavaju problemi građana. Takođe je omogućena efikasna kontrola javnih preduzeća.

„Call centar“ podrazumeva sinhronizaciju rada svih javnih preduzeća i opštine, čime se doprinosi rešavanju problema na nov i funkcionalan način. Putem ovog sistema se efikasnije rešavaju komunalni problemi građana.

Ovaj sistem podrazumeva centralizovani prijem zahteva građana preko call centra, sms centra, interneta, koji se nakon prijema klasifikuju i prosleđuju nadležnim službama.

Koje probleme mogu da prijavim?

Rešavanje problema građana sa prebivalištem u naseljenim mestima teritorije opštine Bečej kojima inače opština, sa svojim službama, organima i javnim preduzećima raspolaže i iz domena su komunalne delatnosti lokalne samouprave.

OPŠTINA BEČEJ

loader-image
Becej
06:19, 15/03/2025
temperature icon 13°C
niski oblaci
Sunrise Izlazak sunca: 05:52
Sunset Zalazak sunca: 17:45

Opština Bečej © 2024. becej.ls.gov.rs