Dana 23.03.2011-godine uz prisustvo predsednika sekretarijata za lokalnu samoupravu i međuopštinsku saradnju AP Vojvodine pušten je u rad „Call centar“ opštine Bečej. Projekat „Call centar“ Bečej realizovan je iz sredstava Pokrajinskog sekretarijatata za lokalnu samoupravu i međuopštinsku saradnju i Opštine Bečej.
„Call centar“ je sistem koji omogućuje da se u roku od 72 časa rešavaju problemi građana. Takođe je omogućena efikasna kontrola javnih preduzeća.
„Call centar“ podrazumeva sinhronizaciju rada svih javnih preduzeća i opštine, čime se doprinosi rešavanju problema na nov i funkcionalan način. Putem ovog sistema se efikasnije rešavaju komunalni problemi građana.
Ovaj sistem podrazumeva centralizovani prijem zahteva građana preko call centra, sms centra, interneta, koji se nakon prijema klasifikuju i prosleđuju nadležnim službama.
Rešavanje problema građana sa prebivalištem u naseljenim mestima teritorije opštine Bečej kojima inače opština, sa svojim službama, organima i javnim preduzećima raspolaže i iz domena su komunalne delatnosti lokalne samouprave.